Kayuh ke Ringlet

5.4.2009- asalnye hari ni nk kayuh ke lata iskandar je. tapi aku telah dipelawa untuk kayuh trus ke Ringlet. so, kayuh jela. aku pn x kire brape org yg kayuh hari ni, tapi lebih dari 10 org la. aku dari tapah barsame2 dengan abg sham. yg lain2 dari kampar. semalam aku kayuh ke kampar, tapi hari ni dorg lak kayuh ke tapah. kire adil la kan. terime kasih kat hasan sebab turut  menyumbangkan gambar tuk kali ni. terime kasih. 

Pancit.. belum sempat mendaki, dah pancit. biase la. pancit kat mane2 pun boleh jadi

gunekn mase yg ade tuk amik gambar... hehe

RM14000... tak sangup aku nk beli.. mahal.

baru sampai kat lata iskandar

tekan lagi bang....

rahat kejap kat lata iskandar.

lepas ramai2, sampai satu2...

ni la sy..... cute x..? hehe

ni la acan@hassan from kampar.

acan, aku & abg yusop..  bnyak pengalaman abg yusof ni

ni la salah satu pemandangan yg indah sewaktu melalui jalan ke cameron highland. diharap kita dapat kekalkan kehijauan ini untuk generasi2 akan datang.

jom kayuhh...

 

stop jap.. amik gambar dlu.


basikal kesayangan ku... thanks my Motiv. jauh basikal ni bawak aku dh tau. 

berhenti beli air kat batu 19.. sempat gak amik gamba. tgok acan tu, cukup bersemangat.


Ringlet.... sampai gak.

berkumpul dlu kat salah satu kedai di Ringlet sbelum turun balik. bli air. bnyak minum kalau kayuh mendaki ni.

No comments: